1. Termenul de livrare este de maximum 14 zile de la data înregistrării comenzii dvs. Este posibil ca în cazul în care există o cerere mare pentru un anumit produs, stocul de la depozitul SC ZAGROS SRL să se epuizeze, astfel încât termenul de livrare a produsului să fie mai mare. În această situaţie, veţi fi notificat pentru fiecare caz în parte. Dacă noul termenul de livrare nu vă este convenabil, puteţi anula comanda dumneavoastră în termen de 5 zile de la plasarea acesteia. Pot apărea situaţii în care, în locul produsului comandat, să nu vă putem livra decât un produs înlocuitor. Produsul înlocuitor nu va fi diferit din punct de vedere al caracteristicilor principale de produsul comandat. În cazul în care nu doriţi să păstraţi produsul înlocuitor, aveţi la dispoziţie 14 zile spre a-l returna.
2. Produsele comandate pot fi livrate prin curier rapid, cu plata ramburs.
3. Eventualele sesizări pot fi soluţionate prin intermediul departamentului de relaţii cu clienţii. Acesta poate fi contactat zilnic, de luni până vineri, între orele 09.00 şi 17.00, la telefon 0732 444 002 sau prin email contact@zagros.ro .
4. Livrarea se realizează la adresa de livrare definită de către Cumpărător în formularul de comandă, utilizând serviciile de curierat ale societății Nemo Express. Produsele se livrează în ambalaj de carton sau paletizat după caz. Vânzătorul va anunța Cumpărătorul cu privire la termenul estimat de finalizare a livrării. Termenul estimativ pentru livrarea produselor este de 2-5 zile lucrătoare. În cazul în care Vânzătorul primește informații eronate legate de facturarea sau livrarea produselor, Vânzătorul își rezervă dreptul de a denunța unilateral Contractul, fără ca acest lucru să se considere o încălcare a Contractului.
5. Vânzătorul nu îsi asumă răspunderea pentru acțiunile întreprinse de curieri. Timpul transportului se încadrează între 24 si 72 de ore de la ridicarea coletelor până la predarea lor către Cumpărător. Depășirea acestor termene de livrare nu cade în vina Vânzătorului.
6. Vânzătorul nu se obligă să rezolve disputele apărute între Cumpărător și agenții curierului, dar poate să-și acorde sprijinul Cumpărătorului în unele cazuri, dacă acesta din urmă face dovada că a încercat, însă nu a reușit să revendice problema apărută și consemnată pe documentele de transport conform cu prevederile de mai sus.
7. Costul transportului este gratuit, pentru comenzile în care valoarea produselor din coș este minim 200 lei. În caz contrar, costul transportului este de 20 lei. Cumpărătorul va putea cunoaște valoarea costului de transport in secțiunea “finalizare comandă” respectiv din e-mailul de confirmare a comenzii.
8. Înainte de livrarea produselor, cumpărătorul va fi contactat de colegii noștri pentru a-i fi transmise informațiile legate de livrare.
9. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica condițiile și/sau costul de transport afișate de sistemul informatic dacă marfă este de natură a îngreuna transportul este periculoasă pentru transport sau generează costuri suplimentare.
10. Vânzarea produselor se realizează și persoanelor juridice aflate peste granițele țării pe teritoriul Uniunii Europene în condițiile prevăzute de lege. După primirea comenzii, vânzătorul va întocmi factura proformă în baza căreia cumpărătorul va achita contravaloarea marfii. Expedierea produselor se va face numai după ce contravaloarea acestora s-a recepționat în contul bancar al vânzătorului.
11. Livrările în afara țării se vor trata separat intre Vânzător si Cumpărător astfel încăt să se obțină metoda optimă de livrare.